Stafi pavarsia.forummi.com ju uron mirseardhje dhe ju deshiron caste te kendshme tek ne. Ju mirepret te gjitheve!
«•» Të Dua Shqipëri «•»

Forum - Shqiptar Official
 
ForumForum  KërkoKërko  RegjistrohuRegjistrohu  identifikimiidentifikimi  

Lexo rregulloren para se te fillosh te postosh ne forum.

Share | 
 

 Fëmijëve të mos u jepet paracetamol pas vaksinimit?

Shiko temën e mëparshme Shiko temën pasuese Shko poshtë 
AutoriMesazh
Admin
Admin
avatar

Numri i postimeve : 7926
Vleresimi : 23
Date e hyrjes : 29/09/2012

MesazhTitulli: Fëmijëve të mos u jepet paracetamol pas vaksinimit?   Wed Jan 10, 2018 8:59 pm






Nëse fëmijëve u jepet paracetamol pas vaksinimit, me qëllim që të parandalohet temperatura, mund të vijë deri të zvogëlimi i krijimit të efektit mbrojtës të organizmit.
Së fundmi është realizuar një studim i ri në të cilin janë përfshirë 450 të porsalindur. Pas vaksinimit, fëmijëve u është dhënë paracetamol, i cili ka parandaluar temperaturën në 24 orët e ardhshme.

Megjithatë, është vërejtur se paracetamoli mund të pengojë efektin mbrojtës të vaksinave. Këtë e pohojnë shkencëtarët çekë dhe britanikë. Ata rekomandojnë që fëmijëve të mos u jepet paracetamol, përveç në rastet kur është e domosdoshme.

Ky është studimi i parë, i cili ka zbuluar një efekt të tillë të paracetamolit te fëmijët. Shkencëtarët mendojnë se kjo ndodh për shkak se paracetamoli ndërvepron me qelizat imunologjike në të cilat ndikon vaksina.








------------------------****---------------------
Mbrapsht në krye Shko poshtë
Shiko profilin e anëtarit http://pavarsia.forummi.com
 
Fëmijëve të mos u jepet paracetamol pas vaksinimit?
Shiko temën e mëparshme Shiko temën pasuese Mbrapsht në krye 
Faqja 1 e 1

Drejtat e ktij Forumit:Ju nuk mund ti përgjigjeni temave të këtij forumi
«•» Të Dua Shqipëri «•»  :: Bisedë e lirë-
Kërce tek: